KWALITEITSZORG

Cliënttevredenheid 2020

Datum: 7 december 2020
Betreft: Uitkomst PREM – tevredenheidsonderzoek 2020

In de maand september/oktober heeft een onafhankelijk bureau de PREM (Patiënt Reported Experience Measures) uitgevoerd. Deze tevredenheid Cliëntenraadpleging is onderdeel van de landelijke kwaliteitsuitvraag 2020.
Voor deze Cliëntenraadpleging zijn alle bewoners (34 op dat moment) van Huize Brandsen benaderd. 12 Bewoners hebben de vragenlijst ingevuld waarmee de respons uitkomt op 35%.


Op verzoek van Huize Brandsen zijn er 2 open vragen aan de vragenlijst toegevoegd. Deze vragen waren “waar bent u (zeer) tevreden over” en “wat kan er beter”.


Pluspunten die zijn aangegeven zijn; aandacht, vriendelijkheid, betrokkenheid, kwaliteit van de maaltijden, toewijding en professionaliteit.
Punten die beter kunnen; vaste hulp, rust en aandacht bij benadering, communicatie en regie, houden aan afspraken en zuiniger omgaan met zorgmaterialen.


     >>> Download het PREM onderzoek