

Kwaliteitszorg
Cliënttevredenheid 2021
In de maand november/december 2021 heeft een onafhankelijk bureau het Tevredenheidsonderzoek uitgevoerd middels de hulp van de eerste contactpersonen van de bewoners.
Voor deze Cliëntenraadpleging zijn alle bewoners (35 op dat moment) van Huize Brandsen benaderd. 16 Bewoners hebben de vragenlijst ingevuld waarmee de respons uitkomt op 45,7%.
Er zijn 6 vragen die ook gesteld worden op ZorgkaartNederland in beeld gebracht en die ook verplicht zijn vanuit het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. De totaalscore van Huize Brandsen is 7,6.
Pluspunten die zijn aangegeven zijn; Ik krijg altijd antwoord op mijn vragen., Betrokken en persoonlijk. In alle gelederen. Zeer vriendelijke en betrokken hulp en het appartement ziet er keurig uit.
Punten die beter kunnen; Het is lastig om als contactpersoon op een aantal van deze vragen antwoord te geven, omdat de persoon over wie het gaat niet meer aan kan geven hoe zij het een en ander ervaart. Daarom heb ik een aantal keren aangegeven hoe ik het als contactpersoon ervaar. Maaltijd meestal smakelijk, maar vaak niet voldoende warm.
